Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

Καλημέρα κάτοικοι της "κατεχόμενης" Ελλάδος

 

Τις προάλλες με περίσσιο θράσος ο ένας εκ των ιδιοκτητών της χώρας ΟΛΙ ΡΕΝ (υπάλληλος των τοκογλύφων) μας είπε μέσα από την Ελληνική Βουλή ότι η ενασχόληση του με το πρόβλημα της Ελλάδος τον έχει κάνει να κόψει το να παίζει ποδόσφαιρο τα Σαββατοκύριακα!!!!! Για αυτή την «θυσία..» του ΟΛΙ ΡΕΝ κύριοι της Κυβέρνησης μήπως πρέπει να του δώσουμε και τις Γυναίκες και τα παιδιά μας που μας κάνατε να ελπίζομε ότι είναι τα μοναδικά που είναι δικά μας ακόμα…

Η νέα μετανάστευση είναι γεγονός, χάθηκαν οι Ελπίδες και το φιλότιμο των Ελλήνων ,οι μισθοί έγιναν μισθοί τριτοκοσμικής χώρας η εξαθλίωση είναι προ των πυλών με το πετρέλαιο να έχει γίνει απαγορευτικό στο να ζεσταθούμε και η ακρίβεια στα τρόφιμα και λόγω ΦΠΑ να είναι αγαθά απλησίαστα για πολλούς. Η Ευρώπη γίνεται των Βορίων και των Νοτίων με το πείραμα πρώτα σε εμάς και τα αποτελέσματα να είναι αναπόφευκτα δυσάρεστα, διότι μας έκαναν να μην αντιδρά κανένας με τα κεφάλια μέσα και χωρίς Ελπίδα..

Ρεκόρ Guiness... μετά θάνατον για τον Michael

 

Άλλο ένα ρεκόρ Guiness για τον βασιλιά της ποπ. Η promo αφίσα, μεγέθους 50μ. x 50μ. και βάρους ενός τόνου, που κατασκευάστηκε για την κυκλοφορία του πρώτου album του Michael Jackson, μετά τον θάνατό του, «Michael» είναι και επίσημα η μεγαλύτερη αφίσα που έχει κατασκευαστεί ποτέ.
Η τοποθέτηση του poster -κοντά στο αεροδρόμιο Heathrow του Λονδίνου για να είναι ορατό από το αεροπλάνο κατά την προσγείωση- διήρκησε τρεις ολόκληρες ώρες.
Η αφίσα θα παραμείνει εκεί μέχρι τις 23 Δεκεμβρίου κι έπειτα θα ταξιδέψει στην Ευρώπη.
Άλλα ρεκόρ Guiness που έχει κατακτήσει ο Michael Jackson είναι εκείνο για το εμπορικότερο album των εποχών (Thriller), τα μεγαλύτερα κέρδη pop star (από το 1987), και τα περισσότερα τραγούδια στο UK singles chart στην ίδια χρονιά (19 hit singles στο top40 το 2006).
Δείτε το video
zougla.gr

Θεσμικό στοπ στη "φοροκάρτα"

Νομικά προβλήματα, αλλά και παραβίαση προσωπικών δεδομένων, εντοπίζει, σύμφωνα με πληροφορίες, η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα στην εφαρμογή της ηλεκτρονικής κάρτας συναλλαγών, της λεγόμενης «φοροκάρτας», την οποία προωθεί το υπουργείο Οικονομικών...
Σημειώνεται ότι στην ηλεκτρονική κάρτα συναλλαγών θα «περνούν» όλες οι συναλλαγές των φορολογουμένων και ο ΦΠΑ. Η κάρτα θα χρησιμοποιείται σε κάθε συναλλαγή και θα απαλλάξει τους πολίτες από την υποχρέωση συλλογής αποδείξεων.

Σύμφωνα με την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα τα βασικά χαρακτηριστικά της επεξεργασίας των στοιχείων έπρεπε να γίνουν με νόμο και εν συνεχεία η υπουργική απόφαση να καθόριζε τις τεχνικές λεπτομέρειες.
Ακόμη, έκρινε ότι παραβιάζει τα προσωπικά δεδομένα των φορολογουμένων, καθώς θα γίνεται ταυτοποίηση των αγορών με τους φορολογούμενους και θα δημιουργείται «φορολογικό προφίλ» για κάθε πολίτη.
Επίσης, οι αγορές από τους φορολογούμενους, κατά συνέπεια και τα προσωπικά τους δεδομένα, θα παραμένουν για μεγάλο χρονικό διάστημα σε βάση δεδομένων και υπάρχει κίνδυνος να γίνεται από τρίτους επεξεργασία για άλλους σκοπούς.
Τέλος, κατά τις ίδιες πληροφορίες, από την Αρχή θα προταθεί να γίνει διαχωρισμός του ΦΠΑ από τη ηλεκτρονική κάρτα συναλλαγών και τα στοιχεία από την κάρτα αγορών ετησίως να γνωστοποιούνται μαζί με τη φορολογική δήλωση.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Απόσυρση: Μικρά και μεγάλα οφέλη

 

Σημαντικά οφέλη απο 500-4000 ευρώ προκύπτουν για ενα μεσαίο οικογενειακό ΙΧ έπειτα απο το πρόγραμμα απόσυρσης και της μείωσης των φόρων στα ΙΧ...Το νομοσχέδιο που κατατέθηκε προς ψήφιση στη βουλή προβλέπει συνοπτικά τη μείωση των τελών ταξινόμησης από 50-100% στα καινούργια ΙΧ, υπό την προϋπόθεση της απόσυρσης αυτοκινήτου ηλικίας 12 ετών και πλέον (πρώτη άδεια κυκλοφορίας έως 31/12/1998), όπως και την αύξηση των εργοστασιακών αξιών των αυτοκινήτων που υπόκεινται σε φόρο πολυτελείας. Το πρόγραμμα απόσυρσης θα έχει ισχύ έως 31 Δεκεμβρίου 2011 και προβλέπει τα εξής:

-Μείωση του τέλους ταξινόμησης κατά 100% για αυτοκίνητα με κυβισμό μέχρι 900 κ.εκ. εφόσον η φορολογητέα αξία τους δεν ξεπερνά τα 6.000 ευρώ.

-Μείωση τους τέλους ταξινόμησης 100% για αυτοκίνητα από 901 μέχρι και 1.400 κ.εκ. και φορολογητέας αξίας έως 8.000 ευρώ.

-Μείωση του τέλους ταξινόμησης κατά 65% (στο 8,5%) για αυτοκίνητα με κινητήρα από 1.401 έως 1.600 κ. εκ. και για φορολογητέα αξία μέχρι και 11.000 ευρώ.

-Μείωση του τέλους ταξινόμησης κατά 50% (στο 20%) για αυτοκίνητα με κινητήρα από 1.601 μέχρι και 2.000 κ.εκ. και για φορολογητέα αξία μέχρι και 14.000 ευρώ.

Σημειώνεται ότι στην περίπτωση που η φορολογητέα αξία ενός ΙΧ είναι μεγαλύτερη των προαναφερθέντων ποσών, για το επιπλέον ποσό θα εισπράττεται ο προβλεπόμενος συντελεστής τέλους ταξινόμησης στο ακέραιο.

Ποιοι δικαιούνται τα κίνητρα της απόσυρσης

Προϋπόθεση για να κερδίσει ο φορολογούμενος τη μείωση των τελών ταξινόμησης είναι η απόσυρση αυτοκινήτου παλαιάς τεχνολογίας, για τα οποία έχει εκδοθεί άδεια κυκλοφορίας στην Ελλάδα μέχρι 31/12/1998 και για τα οποία έχουν καταβληθεί τα τέλη κυκλοφορίας του έτους εντός του οποίου γίνεται η διαγραφή, καθώς και τυχόν οφειλομένων προηγούμενων ετών.

Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει κανείς να πληρώσει τα τέλη κυκλοφορίας και για το 2011 προκειμένου να αποσύρει το αυτοκίνητό του, καθώς εντός του 2010 απόσυρση πρακτικά δεν μπορεί να γίνει. Και αυτό επειδή τα μέλη της Εναλλακτικής Διαχείρισης Οχημάτων Ελλάδος (ΕΔΟΕ), βάσει νόμου, δεν μπορούν να παραλάβουν κανένα όχημα για απόσυρση μετά τις 20 Δεκεμβρίου (οπότε και αναμένεται να τεθεί σε ισχύ το πρόγραμμα) και έως το τέλος του 2010!

Τι αλλάζει με το φόρο πολυτελείας

Οι εργοστασιακές τιμές στις οποίες θα στο εξής επιβάλλεται φόρος πολυτελείας αυξάνονται για τα καινούργια αυτοκίνητα. Ειδικότερα για εργοστασιακή αξία έως τα 20.000 ευρώ δεν θα επιβάλλεται κανένας φόρος πολυτελείας. Με συντελεστή 10% θα επιβαρύνεται ένα ΙΧ εργοστασιακής αξίας από 20.000 έως 22.000 ευρώ (σήμερα 10% για αξία από 15.000 έως 20.000 ευρώ), με 30% για εργοστασιακή αξία μεταξύ 22.000 και 28.000 (από 20.000 έως 28.000 ευρώ), ενώ στην τρίτη κατηγορία εργοστασιακής αξίας άνω των 28.000 ευρώ δεν έχει υπάρξει καμία αλλαγή και θα επιβάλλεται φόρος πολυτελείας 40%.

Στα μεταχειρισμένα ΙΧ, φόρος πολυτελείας της τάξης του 10% θα επιβάλλεται σε τιμή χονδρικής από 16.000 έως 17.000 ευρώ (από 11.000 έως 14.000 που ίσχυε) και 30% για αξία χονδρικής από 17.000 έως 19.000 ευρώ (από 14.000 έως 19.000 ευρώ), ενώ δεν υπάρχει αλλαγή σε τιμές άνω των 19.000 ευρώ, όπου ο συντελεστή 40% εξακολουθεί να υφίσταται.

Τα οφέλη

Σημαντικές μειώσεις από 500-4.000 ευρώ προκύπτουν στα μεσαία οικογενειακά αυτοκίνητα ΙΧ αυτοκίνητα έπειτα από τη μείωση των τελών ταξινόμησης και την αύξηση των εργοστασιακών αξιών των αυτοκινήτων που υπόκεινται σε φόρο πολυτελείας, επιβεβαιώνοντας πλήρως το πρωτοσέλιδο ρεπορτάζ του «Εθνους» της 4ης Δεκεμβρίου!

Σύμφωνα με τα νέα δεδομένα, οι μειώσεις των τιμών των αυτοκινήτων που πληρούν τις πιο πάνω προδιαγραφές (εργοστασιακή αξία) υπολογίζονται κατά μέσο όρο στα 500 ευρώ για τα ΙΧ έως 900 κ.εκ., στα 1.000 ευρώ για τα ΙΧ με κυβισμό από 901-1.401 κ.εκ., στα 1.500 ευρώ για τα 1.401-1.600 κ.εκ. και τέλος, στα 2.000 ευρώ για τα 1.601-2.000 κ.εκ.

Επιπλέον, οφέλη αναμένεται να προκύψουν και από την αύξηση των εργοστασιακών αξιών των αυτοκινήτων που υπόκεινται σε φόρο πολυτελείας και αφορούν ΙΧ της πολυτελούς κατηγορίας άνω των 1.800 κ.εκ. και με εργοστασιακή αξία έως 22.000 ευρώ. Εκεί οι υποψήφιοι αγοραστές θα δουν τις τιμές να πέφτουν από 2.000 έως και 4.000 ευρώ.

Αν στα παραπάνω οφέλη από τις μειώσεις φόρων προστεθούν και οι επιπλέον προσφορές που είναι σίγουρο ότι θα εξακολουθήσουν ισχύουν από τις αντιπροσωπείες, τότε το περιβάλλον για τον υποψήφιο αγοραστή αυτοκινήτου είναι κάτι περισσότερο από ευνοϊκό.
skai.gr

Επίσημη παρουσίαση της νέας Stratos (video)

Όπως είχε ανακοινωθεί, στις 29 και 30 του Νοέμβρη έγινε στην πίστα Paul Ricard της Γαλλίας η επίσημη παρουσίαση της νέας Stratos...
Λίγοι τυχεροί ήταν προσκεκλημένοι του Michael Stoschek, του ιδιοκτήτη της νέας Stratos και είδαν από κοντά το νέο supercar. Εκεί ο Stoschek, εκτός των άλλων ανακοίνωσε ότι μπορεί να βγει στην παραγωγή σε πολύ περιορισμένο αριθμό αρκεί να υπάρχει πραγματικό ενδιαφέρον. Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να έρθουν οι ίδιοι σε επικοινωνία με την εταιρία αρκεί να στείλουν έστω ένα mail. (το που, διάβασε το στο δελτίο τύπου).

Από το 2003, ο Stoschek ήθελε να αναβιώσει την θρυλική Lancia Stratos HF του 1970. Το 2008 έγινε η πρώτη επαφή με τον οίκο Pininfarina ώστε αυτός με την σειρά του να αναλάβει την κατασκευή της. Τεχνικά χαρακτηριστικά και επιδόσεις έγιναν γνωστά την προηγούμενη εβδομάδα. Έτσι η νέα Stratos φορά ένα τροποποιημένο σασί της Ferrari F430 Scuderia ενώ φορά και τον κινητήρα της, έναν V8 4.3 λίτρων που αποδίδει 540 άλογα στις 8.200 σ.α.λ με 50 κιλά ροπής στις 3.750 σ.α.λ. Τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 3.3 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 9.7 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 274 χλμ/ώρα λόγω νέου πίσω άξονα ο οποίος όμως θα βελτιώσει περαιτέρω τις τιμές επιτάχυνσης.

Για πρώτη φορά βλέπουμε και φωτογραφίες από το εσωτερικό της. Δύο πράγματα ξεχωρίζουν, η μαύρη επένδυση Alcantara αλλά και το carbon που βρίσκονται παντού! Υπάρχουν επίσης bucket καθίσματα, τιμόνι προερχόμενο από την Ferrari με λαμπάκια LED για καλύτερες αλλαγές ταχυτήτων ενώ απουσιάζει τελείως ο λεβιές ταχυτήτων αφού έχει τοποθετηθεί ένα 6-τάχυτο σειριακό κιβώτιο me paddles το οποίο έχει ένα μηχανικά ρυθμιζόμενο διαφορικό (Drexler) με τις αλλαγές να γίνονται σε λιγότερο από 60 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Φυσικά, όπως και η original Stratos, έτσι και αυτή, έχει θήκες για να τοποθετείς τα κράνη.

Στην εκδήλωση, παρουσιάστηκε και μια Stratos ντυμένη με αγωνιστική περιβολή. Φυσικά δεν ανακοινώθηκε κάτι, αλλά οι φήμες ήδη οργιάζουν ότι ίσως κάποια στιγμή στο μέλλον η νέα Stratos συμμετάσχει σε κάποιο πρωτάθλημα rally.

Απολαυστικές super high res φωτογραφίες, video κατά την διάρκεια της παρουσίασης, καθώς και αναλυτικό δελτίο τύπου 14 σελίδων (σε PDF) στη συνέχεια.



http://www.autoblog.gr/2010/12/14/officially-official-new-stratos-presentation-video/

Συνεχίζει τις ... πτήσεις η τιμή του πετρελαίου

Οι πετρελαιοπαραγωγές χώρες πήραν απόφαση να μην αυξήσουν την παραγωγή και έτσι λογικό και επόμενο είναι η τιμή να πάρει και πάλι την ανηφόρα


Η τιμή του πετρελαίου μπρεντ αυξήθηκε κατά 46 σεντς και έφθασε στα 90,94 δολάρια το βαρέλι, ενώ η τιμή του αμερικανικού αργού αυξήθηκε κατά 29 σεντς στα 88,08 δολάρια το βαρέλι.


http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=55713&catid=13

Τροπολογίες για τη μείωση των τιμών των διοδίων

Κατατίθενται τον Ιανουάριο στη Βουλή

Στις αρχές του νέου έτους το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων θα καταθέσει στη Βουλή τροπολογίες για την μείωση για τα επόμενα 30 χρόνια των διοδίων των πέντε μεγάλων αυτοκινητόδρομων που κατασκευάζονται με συμβάσεις παραχώρησης, ανακοίνωσε ο αρμόδιος υφυπουργός Γιάννης Μαγκριώτης.

Απαντώντας σε σχετική επίκαιρη ερώτηση της βουλευτού του ΠΑΣΟΚ, Κ. Γιαννακοπούλου, εξήγησε ότι παρότι οι συμβάσεις μεταξύ των παραχωρησιούχων των έργων και του Δημοσίου έχουν... κυρωθεί με νόμο στη Βουλή έχουν υψηλή συνταγματική προστασία και κάθε αλλαγή τους θα πρέπει να έχει και τη σύμφωνη γνώμη της άλλης πλευράς, η κυβέρνηση θα φέρει τις τροποποιήσεις των συμβάσεων των αυτοκινητόδρομων για την μείωση των διοδίων αλλά και την επίλυση τεχνικών θεμάτων.

«Πράγματι είναι πολύ πυκνά και πολύ ακριβά τα διόδια» είπε προς την βουλευτή η οποία έκανε τη σχετική παρατήρηση και τόνισε ακόμη ότι στην διαπραγμάτευση έχει τεθεί η μετατροπή των συμβατικών διοδίων σε ηλεκτρονικά ώστε να εξορθολογιστεί το κόστος για τον χρήστη καθώς έτσι θα πληρώνει έτσι για κάθε χιλιόμετρο που διανύει.

Για τις καθυστερήσεις ο κ. Μαγκριώτης είπε πως οφείλονται στο ότι δεν ολοκληρώθηκαν εγκαίρως οι απαλλοτριώσεις, καθώς προβλέπονταν ολοκλήρωσή τους δώδεκα μήνες μετά την υπογραφή σύμβασης παραχώρησης που έγινε το 2007 «πράγμα αδύνατο» όπως είπε ο υφυπουργός.

www.newsbeast.gr


Το είδαμε στο: http://anemo-milos.blogspot.com/2010/12/blog-post_2795.html#ixzz184ZYfvJH

Λύγισε ο Τζόρβας!

Η πίεση από τις κακές του εμφανίσεις και οι αποδοκιμασίες από τους οπαδούς του Παναθηναϊκού οδήγησαν τον Αλέξανδρο Τζόρβα να ξεσπάσει σε κλάμματα στα αποδυτήρια της Τρίπολης!


Δεν είναι... μυστικό ότι ο Αλέξανδρος Τζόρβας περνάει την πιο δύσκολη στιγμή του στον Παναθηναϊκό. Μετά την περυσινή καθιέρωση και την συμβολή του στο νταμπλ, ο διεθνής πορτιέρο είναι ντεφορμέ από την αρχή της σεζόν και έχει βρεθεί στο... στόχαστρο των οπαδών του «τριφυλλιού». Φυσικά εδώ και καιρό έχουμε τονίσει ότι καλύτερα για τον ίδιο θα ήταν να μείνει για λίγο στον πάγκο ώστε να «καθαρίσει» το μυαλό του και να επιστρέψει στην συνέχεια. Αυτό δεν έγινε, στη Τρίπολη ξεκίνησε βασικός και η ψυχολογική του κατάσταση έγινε ακόμη χειρότερη!

Η κατάσταση ξέφυγε χθες στο δεύτερο μέρος, καθώς κάποιοι από το «πράσινο» πέταλο σύμφωνα με τα όσα έλεγε ο Τζόρβας στους συμπαίκτες του, δεν σταμάτησαν να τον χλευάζουν και να τον βρίζουν.

Μάλιστα, στο τέλος της αναμέτρησης, ο Τζόρβας στα αποδυτήρια δεν άντεξε και δάκρυσε μπροστά στους συμπαίκτες του, οι οποίοι έσπευσαν να τον ηρεμήσουν.  «Ηρέμησε Άλεξ, δεν έγινε τίποτα» ήταν η ατάκα προς τον διεθνή πορτιέρο που λύγισε από την πίεση, την κριτική αλλά και την αντιμετώπιση που έχει από μερίδα των οπαδών του Παναθηναϊκού που μερικές φορές ξεπερνά τα όρια.
http://www.gazzetta.gr/