Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

Χάβος: «Σπουδαίο να είσαι στον ΠΑΟΚ»

 

Απόλυτα ικανοποιημένος από τη μέχρι τώρα θητεία του στον πάγκο του ΠΑΟΚ δήλωσε Μάκης Χάβος σε συνέντευξη που παραχώρησε στην UEFA, τονίζοντας ότι είναι προνόμιο η συνεργασία με τον Θοδωρή Ζαγοράκη.

Αναλυτικά η συνέντευξη του Μάκη Χάβου στην ιστοσελίδα της UEFA

-Πώς είναι να είστε πρώτος προπονητής;

«Είμαι πολύ χαρούμενος σε αυτή τη θέση. Είναι μεγάλη υπόθεση για έναν νέο άνθρωπο σαν εμένα να είναι προπονητής σε μία τόσο σημαντική ομάδα όπως ο ΠΑΟΚ. Χαίρομαι που μέχρι στιγμής τα πάμε καλά και είμαι αισιόδοξος για ακόμη καλύτερη πορεία στο μέλλον».

-Πώς υποδέχτηκαν οι παίκτες την προαγωγή σας;

«Αν κρίνω από τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα, η ανταπόκρισή τους ήταν θετική. Ήταν ένα πλεονέκτημα για μένα και εκείνους ότι γνωριζόμασταν από πριν και συνεργαζόμασταν καλά όσο διάστημα εγώ ήμουν βοηθός. Επιπλέον, εγώ γνώριζα καλά τους παίκτες και τις δυνατότητές τους».

-Πώς θα περιγράφατε το προπονητικό σας στιλ;

«Μου αρέσει να δίνω στους παίκτες μου ελευθερία για να αυτοσχεδιάζουν. Πιστεύω σε αυτούς και τις δυνατότητές τους. Μου αρέσει το επιθετικό ποδόσφαιρο, αλλά με την προϋπόθεση να μην είμαστε ευάλωτοι αμυντικά. Θέλω η ομάδα μου να παίζει ελκυστικό ποδόσφαιρο και είμαι ικανοποιημένος που υπό την καθοδήγησή μου ο ΠΑΟΚ παίζει καλά».

-Πόση σημασία έχει να βρίσκεται ένας πραγματικός άνθρωπος του ποδοσφαίρου, όπως ο Θοδωρής Ζαγοράκης, στη θέση του προέδρου;

«Είναι ευχαρίστηση να συνεργάζεσαι με έναν πρόεδρο που έχει αγωνιστεί σε υψηλό επίπεδο για πολλά χρόνια, έκανε σπουδαία καριέρα και ήταν αρχηγός της Εθνικής ομάδας στο Euro 2004. Είμαστε φίλοι εδώ και πολλά χρόνια και είναι προνόμιο για μένα να προπονώ την ομάδα στην οποία είναι πρόεδρος».

-Ποιες είναι οι σκέψεις σας για το ματς με τη Βιγιαρεάλ;

«Έμεινα ικανοποιημένος με τη συνολική απόδοση της ομάδας. Στην Ισπανία, παρά την ήττα μας, η ομάδα απέδωσε καλά. Στην έδρα μας καταφέραμε να κάνουμε καλή εμφάνιση και να πάρουμε τη νίκη. Εκείνη τη νύχτα έμεινα εντυπωσιασμένος με την ενότητά μας, οι παίκτες και ο κόσμος ήταν σαν ένα, συνεργάστηκαν και καταφέραμε να πάρουμε αυτή τη δίκαιη νίκη».

-Στα δύο τελευταία παιχνίδια υποδέχεστε την Μπριζ και αντιμετωπίζετε την Ντιναμό στο Ζάγκρεμπ. Πώς βλέπετε αυτά τα δύο ματς;

«Κάθε ομάδα που συμμετέχει στο Europa League είναι μεγάλης δυναμικότητας. Δεν υπάρχουν εύκολα ματς στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις. Και οι δύο αντίπαλοί μας είναι δυνατοί. Όταν αντιμετωπίσαμε την Μπριζ στο Βέλγιο, δεν ήταν στην καλύτερη δυνατή κατάστασή της, αλλά πιστεύω πως στο ματς της Θεσσαλονίκης θα έχουν περισσότερο αμυντικούς προσανατολισμούς. Και τα δύο παιχνίδια που μας απομένουν θα είναι δύσκολα. Όταν αντιμετωπίσαμε την Ντιναμό στην Τούμπα με εντυπωσίασε το παιχνίδι των αντεπιθέσεων που έκανε. Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί και σε αυτά τα δύο ματς για να προκριθούμε».

-Πόσο σημαντικό είναι για την Ελλάδα να έχει τρεις ομάδες στο Europa League;

«Είναι μεγάλη υπόθεση. Το Champions League είναι πολύ δύσκολη διοργάνωση, αλλά χαίρομαι που είδα ότι η UEFA προσπάθησε να βελτιώσει το Europa League και να το κάνει πιο ανταγωνιστικό. Όταν βλέπεις ομάδες να αποκλείονται ακόμη και με 10 βαθμούς, αυτό δείχνει το υψηλό επίπεδο της διοργάνωσης. Η παρουσία τριών ελληνικών ομάδων είναι πολύ θετικό στοιχείο και διατηρεί ψηλά τα στάνταρ του ποδοσφαίρου της χώρας».
http://www.gazzetta.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου